Alt har sin pris – kommentarer

«Takk for at du deler disse vakre tekstene med oss, Fredrik. Du er en mester til å gi vemoden en betagende poetisk stemme. Også dine interessante innfallsvinkler og originale metaforer varmer mitt leserhjerte. «

«Denne teksten berørte også noe i meg, noen strenger som gjorde at jeg fikk klump i halsen… har gått og fundert over hva det er. Vakkert var et ord som også streifet min pannebrask, men hva er det som er så vakkert med det tragiske liksom? Det er jo et paradoks. Vet at Jan Eggum siterte A.M. Jakobsen`s uttalelse om at melankoli er deilig, den deilige melankolien, men kanskje gripende er et bedre ord. Uansett… takk for nydelig leseropplevelse fra meg også Fredrik, jeg måtte frem med lommetørkle… kan du fatte og begripe… «

«… for what it’s worth… I liked»

(Leserkommentarer)

Alt har sin pris lastes ned ved å klikke på lenken. Åpnes med Adobe Reader.

Last ned e-boken her:

Fredrik Hossmann – Alt har sin pris (pdf)

Mer om alt har sin pris: her.

*

The URI to TrackBack this entry is: https://hossmann.wordpress.com/2009/04/11/alt-har-sin-pris-kommentarer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

