Engler og munker på Carl Berner T-banestasjon

Cecilie sang franske chansons og norske kulokk om hverandre og danset spansk dans med englevinger på ryggen. Siri spurte om veien til Twist airport og flørtet og lekte med publikum.

Jeg var for anledningen i munkekappe, og hadde med meg xaphoon, fløyte, munnspill og stemme. Jeg danset dervisj-dans med hjertene og strødde dem om omkring meg med mild hånd.

*

En liten hilsen fra en som så oss:

«…Tok likevel en snartur med min gode poetvenninne (…) Og, vi er skjønt enige om at du spiller like godt som du skriver! Takk…»

The URI to TrackBack this entry is: https://hossmann.wordpress.com/2008/11/02/engler-og-munker-pa-carl-berner-t-banestasjon/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

