Idealisme 08 er over

Idealisme 08 er over og jeg takker for å ha jobbet med fire fantastiske mennesker som ga av seg selv, både i øveprossessen og når vi opptrådte: Kristiane Nerdrum Bøgwald, Anna Nerdrum Bøgvald, Mia Nathali Ravn og Eva Walicki. En takk til Adrian M for musikken. Jeg håper og ønsker å jobbe mer med dem igjen.

“The stars are matter/ We are matter/But it doesn´t matter! … Det tristeste, mest nedadstemmende innslaget på Karl Johan 2000-tallet. Aldri så motløs som etter en passering av deg … Tusen takk for en flott og inspirerende opptreden … Jeg ser gjerne og hører mer … Takk for tankerens og et fabelaktig bidrag/innslag til ”Idealisme 08” og ” det hele” rundt. Har hatt et inngående forhold til din cd (1991) siden jeg vant denne hos Radio Ekspress i 1993…”

Publikumsrespons fra Gjesteboken.

*

The URI to TrackBack this entry is: https://hossmann.wordpress.com/2008/10/12/idealisme-08-er-over/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Takk for opptreden med teatertrupp og poesi under idealisme 08
    Hilsen Helge og Jon Christian

  2. Yay!! Var utrolig annerledes alt annet jeg har gjort, men herregud, det var dødskult når jeg etterhvert fikk litt sånn feelingen på hva det faktisk var vi drev med. Helt sublimt, vi jobber ved en senere anledning!🙂 Håper dere hadde det gøy etter at vi dro…🙂 Klem, Natalí


Legg igjen en kommentar

