Jeg vet om en blogg

… langt bortenfor slarv, sutring og sosial nettverksbygging. Bloggen er en del av dette skrivende nettsamfunnet, men likevel utenfor. Du finner ikke stress i sin søken etter å bli årets beste blogg, månedens beste blogg, jaktlagets beste blogg, norges beste blogg, universets beste blogg, Trines med venners beste blogg og så videre – nei, han vil bare skrive, hvilket enda flere burde konsentrere seg om. Mangel på respons fra forfatteren gjør ikke tekstene i bloggen mindre verdigfulle. De kan stå for seg selv, og gjør det også.

Jeg vet om denne bloggen, og den oppdateres ikke veldig ofte. Men noen ganger sklir det inn en post via feeden min, og det friske pustet er merkbart. Fredrik Hossmann skriver, og det syns jeg er fint.

*

Sissel Vedal

(25 sept, 2007 i Jeg anbefaler andres poster)

Published in: on 1 oktober, 2007 at 23:02  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hossmann.wordpress.com/2007/10/01/jeg-vet-om-en-blogg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLegg igjen en kommentar

  1. Jeg vet også om denne bloggen:)
    Har poppet innom i ny og ne, etter at du la igjen kommentar på min blogg🙂
    God nytt år til deg.


Legg igjen en kommentar

