hvertfall ikke i kjøleskapet

kjæreste, hvor er puppene mine?

spør du, som om det er første gang
du har oppdaget at de er borte

jeg vet ikke
svarer jeg og later som ingenting

hm, jeg er sikker på at jeg
hadde dem for et øyeblikk siden?

du kikker fortvilet
rundt på kroppen din

Iallfall ikke i kjøleskapet
sier jeg og skjuler dem
med hendene mine

sammen går vi for å lete

*

Fredrik Hossmann

Published in: on 1 juli, 2007 at 1:08  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://hossmann.wordpress.com/2007/07/01/hvertfall-ikke-i-kj%c3%b8leskapet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

