Fra gjesteboken…

Gøy å se deg igjen, men ikke minst å høre deg – nok en gang. Deichman for noen år siden – det var en tid som satte spor i min sjel. Vegger dekorert med dine ord, dine arbeider. Livfulle ord. Levende arbeider. Takk.

Takker for at du sitter her og beriker Karl Johan midt blandt alle kjedebutikkene og handleposene.

Du er flink til å formidle fine ord!

Dette ga meg noe! Varnt og godt. Takk skal du ha.

En stund njuter av røsten av dine ord. Tack for opplevelsen ! Ett gott liv!

Hvilken silkenatt! Jeg skulle gjerne høre alle dine historier. Du leser vakkert.

Du gjør en god jobb! Stå på!

Du snakker rett inn i hjertet mitt … Skulle tro du hadde skrevet dem til meg.

Superbe premiere soiree á Oslo. Beaucoup de vie. Beaucoup de coeur.

Med tak for smuk opplæsning!

Tusen takk for veldig god lesning. Jeg er ikke norsk men jeg liker dette språket og dette landet. Jeg ville lese som du gjør det.

Kanskje er det et sammentreff, men du treffer noe i hvertfall.

(Publikumsrespons fra gjesteboken)

The URI to TrackBack this entry is: https://hossmann.wordpress.com/2007/06/17/fra-gjesteboken/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

