E-mail fra India

Namaste Fredrik,

Det er lenge siden vi møttes på Soltun, vel 10 år. Etter noen år i Tyskland har jeg flyttet tilbake til Norge, Rogaland, og er nå et år i India. Flyter fra sør til nord… Alltid med fløyten i sekken.

Det var en mann her på skolen, hvor jeg jobber litt, som spilte instrumenter som folk her på landsbygda spiller. Og jeg gikk frem etter forestillingen, spilte en sang med nesen på bambusfløyten hans, spilte på munnharpe, og vi tilbrakte hele dagen sammen, improviserte.

Det er unikt hvordan musik forbinder.
Når vi tør å slippe tonene fri
når vi tør å slippe følelsene fri
når vi tør å ta imot det nye som blir til i møte med den andre

Du er en av de mennesker som har lært meg å tørre mer, og det er jeg glad og takknemlig for.

Blessings

*

Published in: on 2 mai, 2007 at 7:00  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://hossmann.wordpress.com/2007/05/02/e-mail-fra-india/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

