Jeg danser deg i møte

Disse tre sporene er hentet fra cden jeg danser deg i møte fra 1999. Opptak og redigering av Fredrik Hossmann. (Mastret hos Morten Lund, Masterhuset.)

*

Spor 1/3
Jeg danser deg i møte

Spor 2/3
Jeg er Nordlyset

Spor 3/3
På  vei mot Betlehem

*

Forslag til lytting:

1. Ta deg god tid når du lytter.
2. Slå av lyset og lukk øynene.
3. Legg deg godt til rette.
4. Den er laget for å spilles i sirkel. Minst tre ganger etter hverandre. Først da lytter du virkelig til den slik den er tenkt.
5. Lytt på så lavt volum at du knapt hører ordene eller lavere.

6. Eller du laster den over i mp3-spilleren og går deg en tur.
7. Lytt til hvordan ordene farger verden utenfor.
8. Lytt til hvordan verden utenfor farger ordene.
9. Hvis du kjenner meg, lytt som om jeg var en fremmed.
10. Hvis jeg er fremmed for deg, lytt til meg som om du kjenner meg bedre enn noe annet menneske, meg selv inkludert.

*

God reise og velkommen tilbake.

*

Published in: on 14 februar, 2007 at 22:47  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hossmann.wordpress.com/2007/02/14/jeg-danser-deg-i-m%c3%b8te/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLegg igjen en kommentar

  1. Heej! Tack för din fina kommentar till min dikt Guldkorn! Ha en vacker dag!


Legg igjen en kommentar

