Kommentarer fra gjesteboken, sommeren 2000

… Jeg kom nettopp etter å ha sagt farvel til min kjære. Kun for denne uken selvsagt, men det er tungt likevel. Men snudde du da den ikke med en gang og 1000 takk for det

… De beste diktene er dine egne. Fint å stå her og høre på

… Kule dikt i sommerkvelden … Et «nådeglimt» i en Oslo-kveld som nå ble enda bedre … en uventet bro i en stor by

… Viele Grussen from Latvia. Das war sehr schon!!!

… Det var vakkert å høre dikt ute på gaten. Det ga meg nye tanker og nye drømmer og lengsel etter mer

… Nå har jeg lyttet på CD-ene dine også, de er en fornøyelse å lytte til

… Takk Fredrik! Takk for at du leste disse diktene akkurat idag! Dagen ble så annerledes etter at jeg lyttet til dine dikt idag – vitaminpiller på livsveien

… Hello Fredrik, du er et geni. Det var også Edvard Munch, Lars Hertervig, Van Gogh, Jens Bjørneboe, Herman Hesse

… Ikke viste jeg at dine ord skulle finne frem til stier jeg ikke har trådd på lang tid

… Denne dagen ble såå mye finere etter dine dikt! Takk skal du ha!

… Takk for fine personlige dikt. Du er tøff som tørr å gjøre det du må gjøre

… Thanks for cooking a little bit poetry for me, you did make a difference, break a leg and may god bless your work as you move on

… Kjempefine dikt, de datt rett inn i vår sjel. Vannvittig bra! Fortsett med dette!

(Ord fra gjesteboken min, Karl Johan & Rådhusplassen, Oslo sommeren 2000 )

Published in: on 17 september, 2006 at 16:05  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://hossmann.wordpress.com/2006/09/17/kommentarer-fra-gjesteboken-sommeren-2000/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

